Talep ve Şikayet Çözüm Süreci

Talep ve Şikayet Çözüm Süreci

Talep ve Şikayet Çözüm Süreci

Aydem Perakende Ailesi olarak “Hayat için enerji” mottosuyla milyonlarca hanenin ve girişimin enerjisi olduk. Her zaman tüketicimizin yanında olmak için çabaladık ve müşterilerimizin hayatını kolaylaştıracak yenilikler üzerinde çalışarak hayata geçirmenin mutluluğunu yaşadık. Vizyon ve hedeflerimiz doğrultusunda tüm müşterilerimize “Enerjimiz Memnuniyet İçin’’ dediğimiz bir pencereden yaklaşmayı, var olan bağlarımızı güçlendirmeyi ve tüm paydaşlarımızla ilişkilerimizde her zaman güven duygusunu ön planda tutmayı ilke edindik.

Müşteri memnuniyeti odağımızla her zaman “Önceliğimiz Müşterimizdir” bakış açısıyla; talep ve şikayetleri kişisel bilgileri gizli tutarak en doğru, hızlı, tarafsız ve mevzuata uygun şekilde çözmeye devam ediyoruz.

Talep ve şikayetlerinizi 7/24 aşağıdaki kanallardan bizlere iletebilirsiniz:

Aydem Perakende’ye ulaşan tüm talep ve şikayetleriniz müşteri temsilcilerimiz tarafından titizlikle incelenir ve kayıt altına alınır. Bu kayıtlar için size özel bir başvuru numarası oluşturulur ve SMS yoluyla tarafınıza bilgi verilir. Başvuru numarası ile Çağrı Merkezimizden, web sitemizde yer alan Başvuru Sorgula bölümünden ya da Müşteri İlişkileri Merkezlerimizden başvurunuzla ilgili süreci takip edebilirsiniz.

Talep ve şikayet süreçleri sonuçlandığında, tercih ettiğiniz dönüş kanalı ile işlem sonucu tarafınıza bildirilir. Faturalarınızla ilgili itiraz ve şikayetlerinizde en geç 10 iş günü içinde dönüş yapılır. Diğer başvurularınız için ise dönüş süremiz 15 iş günüdür.

Başvurunuz sonuçlandırıldığında başvuru ve çözüm sürecindeki deneyiminizin ölçümlenebilmesi için sizlere bir anket iletilir. Anket sonuçları ve geri bildirimleriniz düzenli periyodlarla raporlanıp analiz edilmektedir.

Siz değerli müşterilerimizin görüş ve istekleriyle oluşan müşteri deneyimi analizleri sonucunda, sizlere daha iyi bir hizmet sunabilmek için tüm iş süreçlerimizi iyileştirip geliştirmeye devam ediyoruz.