
Duyurular
- Ana Sayfa
- Hakkımızda
- Duyurular
Dünya çapında en iyi işverenleri belirleyen Great Place to Work Enstitüsü tarafından yapılan değerlendirme sonucunda ‘’Great Place to Work Certified”, “Türkiye'nin En İyi İşverenleri 2021’’de “Türkiye'nin En İyi İşvereni” olduk.
Ardından ise ‘’Türkiye’nin En İyi İşverenleri Özel, Sektör ve Bölge Ödülleri’’nde ‘’Ege’nin En İyi İşverenleri’’ kategorisinde birincilik ödülünü kazanarak, gurur ve mutluluk duymuştuk.
Aydem Perakende ve Gediz Perakende Ailesi olarak şimdi ise; değerli çalışma arkadaşlarımızın değerlendirmeleriyle; yenilikçi çalışma politikalarımız ve güçlü kurum kültürümüzle başarımızı bir kez daha belgeleyerek Great Place to Work ‘’Harika İş Yeri’’ sertifikasına layık görüldük.
Başarılarımızın arkasındaki gerçek gücün sahibi olan, Aydem Perakende ve Gediz Perakende Ailesi’ni oluşturan her bir çalışma arkadaşımıza teşekkür ediyoruz. ‘’Harika İş Yeri’’ sertifikasını tekrar almanın gururunu ve heyecanını yaşıyoruz.
2009 yılından bu yana Aydem Enerji çatısı altında farklı şirketlerde üst düzey yöneticilik görevleri üstlenen Aydem Enerji Ticaret Grup Başkanı Serdar Marangoz, Aydem Perakende ve Gediz Perakende Genel Müdürlüğü görevine başladı. Marangoz, Ege Bölgesi’nde İzmir, Manisa, Aydın, Denizli ve Muğla illerinde elektrik perakendeciliği alanında 5 milyondan fazla noktada 20 milyonu aşkın insana hizmet sunan Aydem ve Gediz Perakende şirketlerimizin Genel Müdürlük görevini devraldı.
ODTÜ Elektrik–Elektronik Mühendisliği Bölümü mezunu olan Serdar Marangoz’un sektörde 10 yılı aşkın deneyimi bulunuyor. Kariyerine Siemens AG’de başlayan Marangoz, 2009 yılından bu yana Aydem Enerji çatısı altında farklı şirketlerde üst düzey yöneticilik görevleri üstlendi; sırasıyla Aydem Elektrik Piyasası ve Regülasyon Müdürü, ADM ve GDZ Elektrik Dağıtım şirketlerinde İcra Kurulu Üyesi olarak çalışmalarını sürdürdü. 2019 yılında Aydem Enerji’ye Ticaret Grup Başkanı (CCO) ve Aydem Yenilenebilir Enerji Yönetim Kurulu Üyesi olarak atandı. Marangoz, perakende grup şirketlerinin genel müdürü görevine ek olarak Aydem Yenilenebilir Enerji’deki Yönetim Kurulu Üyeliği sorumluluğunu da sürdürecek.
Yenilikçi, fark yaratan müşteri deneyimi projelerimizle CX Turkey Customer Experience Awards 2021 yarışmasında müşteri deneyimi profesyonelleri jüri grubu tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda; ‘’Covid 19 Krizi Sırasında Çalışan Deneyimi’’ kategorisinde birincilik, ‘’Müşteri Deneyimi Dönüşümü’’ kategorisinde ikincilik ve ‘’En İyi Müşteri Deneyimi Stratejisi – İş Hayatında +25 Yıl’’ kategorisinde üçüncülük ödüllerini almaya hak kazandık!
Daima müşteriyi merkezine alan, etkin iletişim ve çözüm odaklılık hizmet anlayışıyla güçlü bir takım oluşturarak elde ettiğimiz bu değerli başarıları tüm Aydem Perakende Ailesi’ne hediye ediyoruz.
Aydem Enerji çatısı altında hizmet veren Gediz Elektrik Perakende ve Aydem Elektrik Perakende markalarını tek bir isimde birleştirdik. Aydem Perakende olarak yenilenen web sitemiz www.aydemperakende.com.tr ile karşınızdayız!
Siz değerli müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu tüm işlemleri hızlıca gerçekleştirebilmeleri için güçlü altyapısı ile kullanıcı dostu bir web sitesi oluşturduk.
Online İşlemler Merkezimiz ve Hızlı İşlemler menümüzde tüm abonelik ve fatura işlemlerinizi kolayca gerçekleştirebileceğiniz geliştirmeler yaptık.
Geliştirmiş olduğumuz Fatura Asistanı ve Tasarruf Asistanı özellikleri ile elektrik tüketiminizi kontrol etmenizi ve enerji tasarrufu yapmanızı sağlamayı amaçladık.
Aydem Asistan ile tüm taleplerinizi bize anında iletebileceğiniz yeni bir kanal yarattık.
İşletmelerimizin ihtiyaçlarına yönelik ürün ve kampanyalarımızı detaylı olarak inceleyebileceği ve Teklif Avcısı ile en uygun teklifleri anında yakalayabileceği bir modül geliştirdik.
Bu değişimle birlikte, hayatınızı kolaylaştırmak için var gücümüzle çalışmaya devam ediyoruz.
Covid-19 salgını ve alınan tedbirler kapsamında; tam kapanma sürecine denk gelen 30 Nisan - 17 Mayıs 2021 tarihlerinde, mesken (ev) ve aylık fatura tutarı 2 bin TL ve altındaki ticarethanelerin, ödenmeyen faturaları için borçtan dolayı enerji kesme işlemi yapılmayacaktır.
Bu süre zarfında mesken (ev) ve ticarethane müşterilerimizin faturaları oluşturulmaya devam edecektir. Sanayi, aydınlatma ve tarımsal sulama müşterileri grupları için ise normal işleyiş sürdürülecektir.
Tam kapanma süresince oluşturulan faturaların ödeme vade günleri müşterilerimizde bir mağduriyet yaratmamak için kapanma sonrasına denk gelecek şekilde ayarlanacaktır.
Bu süreçte işlemler, aydemperakende.com.tr ve e-Devlet üzerinden yapılabileceği gibi 0850 800 0 186 numaralı Çağrı Merkezimiz ve 0850 575 00 01 numaralı WhatsApp hattımız 7/24 açık olacaktır.
Faturaların vade tarihinin ötelenmesi konusunda bazı istisnalar;
Enerjisini ikili anlaşmalar yoluyla temin eden müşterilerimizin ve ulusal tarifeye tabi olup endeks okuma işlemleri OSOS (Uzaktan Sayaç Okuma Sistemi) aracılığıyla gerçekleştirilen müşterilerimizin, ödeme sürelerine müdahale edilmemiştir.
Kamuoyuna Saygıyla Duyurulur.
Yenilikçi çalışma politikalarımız, sürdürülebilir değerlerimiz ve güçlü kurum kültürümüzle başarımızı tescilleyerek, dünya çapında en iyi işverenleri belirleyen Great Place to Work Enstitüsü tarafından yapılan değerlendirme sonucunda “Türkiye'nin En İyi İşverenleri 2021’’de “Türkiye'nin En İyi İşvereni” ödülüne layık görüldük!
Tüm Aydem Perakende Ailesi’nin her bir üyesinin emek ve gayretlerinin en güzel yansıması olan bu değerli başarıyı, pozitif enerjiyle ortak bir sinerji oluşturan tüm ekip arkadaşlarımıza armağan ediyoruz!
Bugünümüz ve geleceğimiz için önemli bir mesaj veren bu gurur dolu başarı tüm Aydem Perakende Ailesi’nin…
Kanal çeşitliliğimizi artırarak 5 milyondan fazla müşterimize; fatura ve abonelik işlemleri, bilgi güncelleme, kampanya ve indirimli elektrik gibi birçok konuda 0850 575 00 01 numaralı kurumsal WhatsApp hattımızla 7/24 hizmet veriyoruz.
Tüm taleplerinizle ilgili bizlere; çağrı merkezimiz, müşteri ilişkileri merkezlerimiz, online işlem kanallarımızın yanı sıra 7/24 hizmet verdiğimiz WhatsApp hattımızdan da ulaşabilirsiniz. Teknoloji ve yenilikleri yakından takip ederek, müşterilerimize daha iyi hizmet sunmak için kanal ve uygulamalarımızı geliştirerek ürün çeşitliliği ve dijitalleşen alt yapımızla yüksek kalitede hizmet ortamı sunmayı ve iletişim kanallarımızı artırarak müşterilerimizin daha kısa zamanda ve daha hızlı şekilde bize ulaşmalarına olanak sağlayacak çalışmalarımızı sürdürüyoruz.
Yıllık tüketimi 500.000 kWh ve üzeri olan ve Gediz ile İndirimli Elektrik Sözleşmesi imzalayan Kurumsal ve Büyük Müşterilerimize hızlı ve etkin hizmet sunabilmek amacıyla Özel Müşteri Destek Hattımızı devreye aldık.
İletişim bilgileri santralimize tanımlanan Kurumsal ve Büyük müşterilerimiz hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında 0850 800 0 186 numaralı Çağrı Merkezimizi aradıklarında telefon numaralarından tanınarak Özel Müşteri Destek Hattına yönlendirilerek jet hızında destek alacaklar.
Özel bir ekip tarafından yönetilen bu hat sayesinde 500.000 kWh ve üzeri tüketimi olan müşterilerimiz hiç sıra beklemeden ayrıcalıklı hizmetimizden faydalanabilecekler.
Değerli Müşterilerimiz,
Yaşanan deprem ile ilgili büyük geçmiş olsun dileklerimizi ileterek, tekrarının bir daha yaşanmamasını dileriz. Kaybettiklerimize Allah’tan rahmet yakınlarına baş sağlığı ve yararlılara acil şifalar dileğimizi yineleriz. 30 Ekim’de yaşadığımız deprem sonrasında müşterilerimiz için operasyon süreçleri kapsamında aldığımız aksiyonları kamuoyuyla paylaşmak isteriz.
Depremde evi yıkılan müşterilerimiz için;
• Deprem öncesi döneme ilişkin ödenmemiş faturalarının vadeleri depremden itibaren 2 ay süreyle faizsiz şekilde ötelenmiştir.
• Borç hatırlatma bildirimleri, fatura altı kesme ihbarnameleri ve yasal takip başlatma süreci depremden itibaren 2 ay süreyle durdurulmuştur.
• Tahliye taleplerinde ilave fatura çıkarmadan güvence bedelleri hızlı bir şekilde iade edilmektedir.
• Depremden doğrudan etkilenen bölgelerde bulunduğu tespit edilen 20.176 müşterimiz için; Kasım ayında fatura oluşturulmayacak olup daha önceden başlatılmış olan haciz süreçleri depremden itibaren 1 ay süreyle durdurulmuştur.
Resmi kurum ve kuruluşlar ile işbirliği içerisinde çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz.
Kamuoyuna Saygıyla Duyurulur.
Pandemi döneminde elektrik borcunu ödeyemeyen müşterilerimiz, 12-16 Ekim 2020 tarihleri arasında yapabilecekleri başvurular ile 1 Ağustos 2020 öncesi dönemlere ait vadesi geçmiş borçları için taksitli ödeme kolaylığından faydalanabilecek.
Kredi kartı ile taksitli ödeme yapacak müşterilerimiz, işlemlerini web sitesindeki online işlemler sayfasından yapabileceği gibi Müşteri İlişkileri Merkezleri’nden (MİM) de gerçekleştirebilecekler. Kredi kartı dışında taksitlendirme talebi olan müşterilerimiz ise MİM’lere bizzat başvurarak taksitlendirme yapabilecekler.
Pandemi döneminde elektrik borçlarını ödemekte zorluk çeken müşterilerimiz bu uygulama ile 5 aya kadar vade seçeneği veya kredi kartına 9 aya varan taksitli ödeme imkânından faydalanabilecek
Elektrik dağıtım ve perakende şirketlerinin faaliyetlerine göre, hizmet verdikleri çağrı merkezi numaraları birbirinden farklıdır. Abonelik işlemleri, faturalama, fatura tahsilatı, fatura itirazı, güvence bedeli iadesi, bilgi güncelleme konularında Aydem Perakende'ye 0850 800 0 186 numaralı çağrı merkezinden ulaşabilirsiniz.
Elektrik enerjisi dağıtımı ile ilgili altyapı yatırımlarını yapmak, sayaç okuma, elektrik arızası, kesinti, onarım bakım, sokak aydınlatması, yeni inşa edilen tesise bağlantı, kaçak ve usulsüz kullanım konularında ise Aydın, Denizli ve Muğla illerinde görevli, dağıtım hizmeti faaliyetlerini yürüten şirket ADM Elektrik Dağıtım AŞ 'dir. İzmir ve Manisa illerinde görevli, dağıtım hizmeti faaliyetlerini yürüten şirket GDZ Elektrik Dağıtım AŞ 'dir. Bu konularda desteğe ihtiyacınızın olması durumunda ise, dağıtım şirketinin çağrı merkezine 186 numaralı hattan ulaşabilirsiniz.
Enerji dolu günler dileriz.
11 Temmuz 2020 Cumartesi günü 08.00 - 18.00 saatleri arasında, belirli müşteri ilişkileri merkezlerimiz açık olacak ve hizmet vermeye devam edecektir. Açık olacak merkezlerimizin adres bilgileri aşağıdaki tabloda yer almaktadır.
Enerji dolu günler dileriz.
4 Temmuz 2020 Cumartesi günü 08.00 - 18.00 saatleri arasında, belirli müşteri ilişkileri merkezlerimiz açık olacak ve hizmet vermeye devam edecektir. Açık olacak merkezlerimizin adres bilgileri aşağıdaki tabloda yer almaktadır.
Enerji dolu günler dileriz.
Değerli Müşterilerimiz, İnternet ortamında suçu meslek edinen dolandırıcı kişiler, Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi, Bankalar, Kamu Kurum ve Kuruluşları gibi internet sitelerinin arayüzünü klonlanarak oluşturdukları sahte internet sitelerine yönlendirme sağlayarak “TRT Payı, doğalgaz ve elektrik faturalarına yansıtılan fazla paraların iade tutarınız bulunmaktadır. İadenizi 24 saat içerisinde size ait banka kredi kartlarınıza aktarılacaktır. Lütfen size ait kredi kartı bilgilerinizi giriniz” şeklinde kredi kartı bilgileri ele geçirilmekte ve vatandaşlarımız dolandırılarak mağdur edilmektedir.
Resmi kurumların adını kullanarak çeşitli vergi ve faturalarınızdaki fazla tutarların iade edileceği iddiasıyla kart bilgilerinizi isteyen sahte internet sitelerine itibar etmeyiniz. Bu internet sayfalarının, Şirketimizle bir bağlantısı bulunmamaktadır.
Görevli Tedarik Şirketi olarak elektrik perakende satış hizmeti sunduğumuz il ve ilçelerindeki siz değerli müşterilerimizin bir mağduriyet yaşanmaması adına bu tür aldatıcı vaatlere itibar edilmemesini, şahsi bilgilerin paylaşılmamasını ve herhangi bir ödemenin yapılmamasını önemle rica ederiz.
Kamuoyuna Saygıyla Duyurulur.
Aydem Elektrik Perakende Satış AŞ
Saygılarımızla.
T.C. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından alınan “Kıyasen Fatura Düzenlemesi” kararı, sadece karantinaya alınan ve idari kararlarla sayaç okumalarının durdurulduğu yerleşim yerleri ile sayaç okuma yapan çalışanların sosyal mesafelerini koruyamayacağı durumlar için geçerli olacak. Kapsama alınan bölgelerin dışında kalan müşterilerin sayaç okuma ve faturalandırma süreçleri, normal seyrinde devam ederek tüketime göre faturalandırılacak.
Müşterilerimiz, tüketimlerinin kıyasen yapılıp yapılmadığını faturalarında yer alacak bildirim metninden takip edebilecek. Kıyasen fatura düzenlemesi yapılan tüketim noktalarında, sayaç okuma işlemlerinin yapılmasının yeniden mümkün hale gelmesinden itibaren okunan gerçek sayaç değerlerine göre mahsuplaşma yapılabilecek.
Virüsten korunmak için evde kal çağrılarına uyum sağlayan müşterilerimiz, evde geçirdikleri sürenin artmasıyla elektrikli aletleri daha fazla kullanmalarına bağlı olarak elektrik tüketimlerinde artış olduğu gözlemliyoruz. Bu dönemde müşterilerimiz, sayaç değerleri üzerinden faturalarını kontrol edebilecekleri gibi EPDK’nın web sayfası üzerinden de bilgi sahibi olabilecek.
Faturaları kıyasen oluşturulmayan ancak yine de fatura üzerinde yer alan ortalama tüketim değerlerinde anormal bir artış gözleyen müşterilerimizin fatura itirazlarını yine mevzuat kapsamında titizlikle inceleyerek en kısa zamanda yanıtlayacağız.
Değerli Müşterilerimiz, Fatura işlemlerinizi, işlem ücreti alınmayan müşteri ilişkileri merkezlerimizden, web sitemizdeki online işlemler menüsünden ve anlaşmalı olduğumuz bankalar aracılığıyla gerçekleştirmenizi rica eder, herhangi bir mağduriyet yaşamamanız için sizleri yönlendirdiğimiz ödeme kanallarını tercih etmenizi önemle hatırlatırız.
Faturalarınızı online işlemler menümüzden ödeyebilir ve kredi kartına 9 aya kadar varan sürelerde taksitlendirebilirsiniz. Web sitemizden ödeme kanalları listesine ve müşteri ilişkileri merkezlerinin adres bilgilerine ulaşabilirsiniz.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.
Tüm dünyayı etkisi altına alan Corona (Korona) virüs salgınına bağlı olarak Sağlık Bakanlığı’nca alınan önlemler çerçevesinde, sunduğumuz hizmetlerle ilgili işlemlerinizi aşağıdaki linkler üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
• Fatura Bilgilendirme Tercihleri
Konularındaki taleplerinizi online.aydemperakende.com.tr üzerinden,
• Bireysel abonelik başvurusu
• Bireysel abonelik feshi
Konularındaki taleplerinizi, turkiye.gov.tr üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
Anlaşmalı olduğumuz bankaların listesine Fatura ve Ödeme sayfamız üzerinden ulaşabilirsiniz.
Bizlere Ulaşabileceğiniz İletişim Kanallarımız:
İletişim Merkezi: 0850 800 0 186
E-posta: bilgi.aydemperakende@aydemenerji.com.tr
Sosyal Medya Hesaplarımız:
https://www.facebook.com/aydemperakende/
https://www.instagram.com/aydemperakende/
https://www.linkedin.com/company/aydemenerji
https://twitter.com/aydemperakende
Enerji kimlik belgesi; 5627 Sayılı Enerji Verimliliği Kanunu ve buna bağlı olarak çıkarılan Binalarda Enerji Performansı Yönetmeliği’ne göre binalarda enerjinin ve enerji kaynaklarının etkin ve verimli kullanılmasını, enerji israfının önlenmesini ve çevrenin korunmasını sağlamak için asgari olarak binanın enerji ihtiyacı ve enerji tüketim sınıflandırması, sera gazı salımı seviyesi, yalıtım özellikleri ve ısıtma ve/veya soğutma sistemlerinin verimi ile ilgili bilgileri içeren belgedir. Binalarda Enerji Performansı Yönetmeliği hükümlerine göre, yönetmelik kapsamındaki tüm binalar için Enerji Kimlik Belgesi alma zorunluluğu getirilmiştir. Dolayısıyla, Enerji Kimlik Belgesi tüketicilere doğrudan bir elektrik indirimi sağlamamakta; yalnızca ilgili binalarda enerjinin daha verimli kullanıldığını gösteren bir nitelik taşımaktadır.
3194 sayılı İmar Kanunu, Yapı Kullanma İzni Başlığı, Madde 30 gereğince; yapıların tamamen veya kısmen kullanılabilmesi için ilgili belediye ve valilikten yapı kullanma izni alınması mecburidir. Yine aynı Kanun’un Kullanma izni alınmamış yapılar başlığı Madde 31 gereğince; kullanma izni verilmeyen ve alınmayan yapılarda izin alınıncaya kadar elektrik, su ve kanalizasyon hizmetlerinden ve tesislerinden faydalandırılamayacağı ibaresi yer almaktadır.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın Binalarda Enerji Performansı Yönetmeliği’nde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik Madde 4 gereğince; Enerji Kimlik Belgesi düzenlenmeyen binalara, ilgili idarelerce yapı kullanma izin belgesi verilmemektedir. Yine aynı yönetmelik, Madde 15 gereğince; binalar veya bağımsız bölümlere ilişkin alım, satım ve kiraya verme ile ilgili iş ve işlemlerde enerji kimlik belgesi düzenlenmiş olması şartı aranmaktadır.
Özetle, Enerji Kimlik Belgesi yapı kullanım izni alınması için zorunlu bir belge olup dağıtım şirketleri ile imzalanan bağlantı anlaşması esnasında yapı kullanım izin belgesi talep edilmekte ve yapı kullanım izin belgesi olmayan yapılara bağlantı anlaşması yapılmamaktadır. Elektrik bağlantısı mevcut yapılar için ise elektriğin kesilmesi gibi bir durum söz konusu değildir.
Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’nun (EPDK) 23/07/2019 tarihli açıklamasında, ulusal tarifeden elektrik satın alan tüketicilere uygulanmak üzere ülke genelinde sade, anlaşılabilir ve gereksiz içerikten arındırılmış “kolay fatura” uygulamasına geçildiği belirtilmiştir. Söz konusu uygulama, basın açıklamasında da belirtildiği üzere, ulusal ulusal tarifeden elektrik satın alan, yani Perakende Satış Sözleşmesi olan müşterilerimiz için geçerlidir.
Uygulama, serbest tüketici niteliğini haiz olup Şirketimizle İndirimli Elektrik Sözleşmesi (İkili Anlaşma) yapan müşterilerimizi kapsamamaktadır. Ne var ki, serbest tüketici niteliğini haiz müşterilerimiz tarafından faturanın fiziki olarak talebi hâlinde, gönderilecek fatura görselinde aktif enerji bedeli ve dağıtım bedeli toplamı "Enerji Tüketim Bedeli" olarak yer alabilecektir. Mevcut İkili Anlaşma kapsamında taahhüt edilen indirim, sadece aktif enerji birim bedeline (perakende satış bedeli) ilişkin olup dağıtım bedelinden indirim yapılması söz konusu değildir.
Müşterilerimizin bilgisine sunarız.
EPDK'nın yaptığı açıklamanın tam metnine ulaşmak için tıklayınız.
6183 sayılı AATUHK gereğince uygulanan gecikme zammı oranı 02/10/2019 günü yayımlanan Resmi Gazete ile 02/10/2019 gününden itibaren geçerli olmak üzere her ay için ayrı ayrı %2 olarak yenilenmiştir.
Aydem ve Gediz Elektrik, elektrik enerjisi piyasasında fiyat oluşumu ve yüksek elektrik tüketimine sahip tüketicilerin karşılaştıkları risklerle ilgili sanayi ve ticarethane abonelerine yönelik Son Kaynak Tedarik Tarifesi (SKTT) ve güvence bedeli konularında düzenlediği seminerler dizisi başladı.
Seminer dizisinin ilk bölümü, 17.6.2019 tarihinde İzmir Elektrik Mühendisleri Odası ve Denizli Ticaret Odası’nda gerçekleşti. Katılımcı sayısının fazla, ilgilin ise yoğun olduğu seminerlerde son kaynak tedarik tarifesinin ve güvence bedelinin ne olduğu, neden alındığı ve neden güncellendiği gibi konular hakkında bilgiler verildi. Seminerlere yüksek elektrik tüketimi olan sektörlerin temsilcilerini kapsayan sivil toplum kuruluşları ve meslek örgütlerinin yanı sıra, söz konusu illerdeki Elektrik Mühendisleri Odaları, Sanayi Odaları, Ticaret Odaları ve Organize Sanayi Bölgeleri'nden uzmanlar da katıldı.
Gerçekleşmesi planlanan seminerlere ait tarih ve bölge bilgileri, aşağıda yer almaktadır.
TARİH YER SAAT
- 17.6.2019 Denizli Ticaret Odası 16:00
- 17.6.2019 İzmir EMO 18:00
- 18.6.2019 DENİZLİ MÜSİAD 09:00
- 19.6.2019 Denizli EMO 16:00
- 20.6.2019 Manisa Ticaret Odası 14:00
- 25.6.2019 Aydın Sanayi Odası 18:00
- 25.6.2019 Muğla Ticaret ve Sanayi Odası 17:00
- 27.6.2019 EBSO 14:00
- 1.7.2019 İzmir Ticaret Odası 15:00
Web sitemizde yer alan Güvence Bedeli Sorgulama sayfasından tesisat, abone numarası veya sözleşme hesap numarası ile güvence bedeli tutarı sorgulanabilmektedir.
Web sitemizde Güvence Bedeli Sorgulama sayfamız açılmıştır.
Güvence Bedeli Sorgulama Sayfası İçin Tıklayınız!
İzmir, Manisa, Aydın, Denizli ve Muğla başta olmak üzere tüm Türkiye’de müşterilerimize daha hızlı ve kaliteli hizmet verebilmek için bazı işlemlerimizin, e-Devlet üzerinden
yapılabilmesine yönelik çalışmalarımızı tamamladık.
Elektrik tedarik faaliyetleri kapsamında, dijital kanallar üzerinden yenilikçi çalışmalarımızı hayata geçirmeye devam ederek; bireysel abonelik başvurusu, bireysel abonelik fesih başvurusu, borç sorgulama ve ödeme bilgileri sorgulama işlemlerini, e-Devlet (www.turkiye.gov.tr) platformuna taşıdık. Bu işlemleri, artık e-Devlet üzerinden de kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.
Sayaç saati sürekli yaz saati uygulamasına göre güncellenmemiş sayaçlar üzerinden yapılan tüketimlerin ölçümü, yılın iki döneminde iki farklı saat düzenine göre yapılmaktadır. Bu kapsamda saat dilimleri aşağıdaki gibidir:
Ekim ayının son pazar günü ile mart ayının son pazar günü arasındaki saat düzeni
- Gündüz dönemi: Saat 07:00 - 18:00
- Puant dönemi: Saat 18:00 - 23:00
- Gece dönemi: Saat 23:00 - 07:00
Mart ayının son pazar günü ile ekim ayının son pazar günü arasındaki saat düzeni
- Gündüz dönemi: Saat 06:00 - 17:00
- Puant dönemi: Saat 17:00 - 22:00
- Gece dönemi: Saat 22:00 - 06:00
Sayaç saati sürekli yaz saati uygulamasına göre güncellendiyse tüketim ölçümleri yıl boyunca aşağıdaki zaman dilimlerine göre yapılacaktır.
- Gündüz dönemi: Saat 06:00 - 17:00
- Puant dönemi: Saat 17:00 - 22:00
- Gece dönemi: Saat 22:00 - 06:00
Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından alınan 12/09/2012 tarih ve 4019 sayılı Kurul kararı (Karar) doğrultusunda, Elektrik Piyasası Kanunu uyarınca dağıtım lisansı sahibi tüzel kişiler tarafından dağıtım ve perakende satış faaliyetleri 01/01/2013 tarihinden beri ayrı tüzel kişilikler altında yürütülmektedir. Görevli tedarik şirketleri, elektrik enerjisinin satışı, faturalandırılması ve tahsilatı hizmetlerini yürütmektedir. Görevli dağıtım şirketleri ise elektrik enerjisi dağıtımı ile ilgili altyapı yatırımlarını yapma, sayaç okuma, arıza, onarım ve bakım gibi diğer elektrik dağıtım hizmeti faaliyetlerini yürütmektedir.
Sayacınızın doğru tüketim kaydetmediğinden şüphelenmeniz durumunda sayaç kontrol talebinizi, bölgede görevli elektrik dağıtım şirketine doğrudan bildirebilirsiniz.Sayaç kontrol talebiniz üzerine ilgili dağıtım şirketi tarafından sayaç sökülerek değiştirilir ve değiştirildiği tarihten itibaren en geç 10 iş günü içerisinde ilgili Bilim Sanayi İl Müdürlüğü’ne gönderilir. İlgili Müdürlük tarafından alınan rapora göre sayacınızın normal çalıştığının tespiti hâlinde mevzuat gereği muayene ücretleri tarafınıza yansıtılmakta, arızalı çalıştığının tespiti hâlinde ise geriye dönük düzeltme işlemi yapılmaktadır. Aydın, Denizli, Muğla, illerinde görevli dağıtım şirketi ADM Elektrik Dağıtım AŞ’dir. Tedarik şirketi olarak yetki ve sorumluluğumuzda olan diğer tüm konular için bize ulaşabilirsiniz.
Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK), elektrik piyasasında tüzel kişilerin yetkili oldukları faaliyetlerden kaynaklanan hak ve yükümlülükleri tanımlayan, düzenlemeye tabi tarifeleri hazırlayan, tadili ve uygulanmasını sürdüren, piyasada Elektrik Piyasası Kanunlarına uygun şekilde davranılmasını sağlamakla görevli olan kurumdur.
Elektrik enerjisi satışında uygulanacak fiyatlandırma esasları, 4628 Sayılı EPDK Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun’un 4/2 maddesi ve 6446 Sayılı Elektrik Piyasası Kanun’un 17/1 maddesi ile verilen yetkiye istinaden ilgili kurul tarafından belirlenmektedir. Elektrik enerjisi tüketimine ait faturaları, gerek şirketimiz sorumluluk alanı içerisinde, gerekse ülke genelinde; yürürlükte olan mevzuat gereği ve kurum tarafından belirlenmiş ulusal tarifede yer alan elektrik satış fiyatlarına göre düzenlenmektedir. Şirketimiz, T.C. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’nun kurul kararları ile yürürlüğe giren ulusal tarife yapısını uygulamakla yükümlüdür. Kurum tarafından belirlenen ve 1.1.2019 tarihi itibariyle geçerli olan güncel tarife tablolarına http://www.epdk.org.tr/Detay/Icerik/3-1327/elektrik-faturalarina-esas-tarife-tablolari adresinden ulaşabilirsiniz.
Değerli Müşterilerimiz, Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu'nun 13.12.2018 tarihli toplantısında Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliğinin 26 ncı maddesinin dördüncü fıkrası uyarınca güvence bedellerinin 01.01.2019 tarihinden itibaren aşağıdaki şekilde uygulanmasına karar verilmiştir.
Abone Grupları |
Güvence birim bedeli TL/kW
|
Sanayi ve Ticarethane | 84,8 |
Mesken | 29,8 |
Şehit Aileleri ve Muharip Gaziler | 14,9 |
Tarımsal Sulama, Aydınlatma ve Diğer | 40,2 |
Duyurumuz, kamuoyunu bilgilendirme amaçlıdır.
Detaylı bilgi için https://www.epdk.org.tr/Detay/Icerik/18-3-76/2-baglanti-bedeliguvence-bedeli-ve-kesme-baglam adresini ziyaret edebilirsiniz.
Dijital dönüşüm kapsamında online işlemlere yönelik geliştirme çalışmalarımız, siz değerli müşterilerimizin memnuniyetini daim kılmak adına büyük bir hızla devam etmektedir. Geliştirme sürecimiz henüz tamamlanmamış olmakla beraber, en kısa sürede online işlemler sekmesi üzerinden ödeme yapabilmenizin mümkün olacağı müjdesini vermek isteriz. Geliştirme sürecimiz tamamlanana kadar faturalarınızı Müşteri İlişkileri Merkezlerimizden, nakit ya da kredi kartıyla taksitli olarak veya anlaşmalı bankalardan otomatik ödeme talimatı vererek veya internet bankacılığı kanalını kullanarak ödeme yapabilirsiniz. Anlayışınız ve sabrınız için şimdiden teşekkür ederiz.
Faturanız İçin Ek Ücret Ödemeyin!
Yukarıda belirtilen kanalları kullanarak yapacağınız fatura ödemelerinde ek ücret alınmamaktadır ve ödemeleriniz online olarak muhasebe kayıtlarımıza aktarılmaktadır. Herhangi bir mağduriyet yaşanmaması adına, bu kanallar dışında yetkisiz herhangi bir kişi ya da kuruma fatura ödemelerinin yapılmaması gerektiği bilgisi, siz değerli müşterilerimize önemle duyurulur.
Aydem Müşteri İlişkileri Merkezlerinin adreslerini öğrenmek için tıklayınız.
Aydem Elektrik Perakende Satış AŞ
Müşterilerimiz, fatura bildirim tercihlerini değiştirerek “e-Arşiv Fatura” uygulamasına geçerek elektrik faturalarını kâğıt fatura yerine e-posta yoluyla veya kısa mesaj olarak alabilecek.
Bu uygulamadan yararlanabilmek için öncelikle sözleşme hesap numaralarınıza ait iletişim bilgilerinizi güncellemeniz gerekecek. https://www.aydemperakende.com.tr/online-islemler-merkezi sayfası üzerinden veya en yakın müşteri ilişkileri merkezlerimizden başvuru formu doldurarak fatura bildirim tercihinizi değiştirebilirsiniz. e-Arşiv Fatura uygulamasına başvurunun tamamlanmasının ardından ilk dönem faturalar, e-posta veya kısa mesaj yoluyla gönderilecek, devam eden dönemlerde ise kâğıt fatura yöntemiyle herhangi bir bildirim yapılmayacak. Müşterilerimiz bu üç farklı fatura gönderim seçeneklerinden yalnızca birini tercih edebilecek.
Elektrik faturalarını e-posta veya kısa mesaj yoluyla almayı seçen müşterilerimiz, attıkları bu küçük adımla doğaya ve dünyaya büyük bir katkı sağlayarak kâğıt tasarrufu ile çevreyi korumuş olacak.
Afet risklerine hazırlık kapsamında ruhsatsız veya ruhsata aykırı yapıların kayıt altına alınması ve imar barışının sağlanması amacıyla “Yapı Kayıt Belgesi” verilecektir. “Yapı Kayıt Belgesi” verilecek yapılara, talep edilmesi halinde tüketicilerin ait olduğu abone grubu dikkate alınarak geçici olarak elektrik bağlanabilecektir. T.C. Çevre ve Şehircilik ile T.C. Maliye Bakanlıkları tarafından hazırlanan, “Yapı Kayıt Belgesi Verilmesine İlişkin Usul ve Esaslar” başlıklı tebliğ, Resmi Gazete’ de yayımlanarak yürürlüğe girdi. Kamuoyunda "İmar Barışı" olarak bilinen konutların imar ve iskân sorunlarını “Yapı Kayıt Belgesi” vererek çözmeyi hedefleyen düzenlemenin usul ve esasları belirlendi. 31 Aralık 2017 tarihinden önce yapılmış yapıların “Yapı Kayıt Belgesini” alabilmek için “e-Devlet Kapısı” üzerinden “Yapı Kayıt Sistemindeki Yapı Kayıt Belgesi” formunun doldurulması suretiyle müracaatta bulunulabileceği gibi T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve yetkilendireceği kurum ve kuruluşlara 31 Ekim 2018 tarihine kadar başvuru yapılabilecek. Bu maddedeki şartların yerine getirilmesi ve 31 Aralık 2018 tarihine kadar kayıt bedelinin ödenmesi halinde söz konusu belge alınabilecek.
Randevu Alınarak Elektrik Abonelik İşlemleri Yapılabilecek
T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın yetkilendireceği kurum ve kuruluşlardan veya “e-Devlet Kapısı” üzerinden “Yapı Kayıt Belgesi” alan elektrik tüketicileri, Aydın, Denizli ve Muğla illerinde yetkili dağıtım şirketi olan ADM Elektrik Dağıtım Şirketinde, “Bağlantı Anlaşması” yaptıktan sonra Aydem Elektrik Perakende Satış AŞ’den randevu alıp “Perakende Satış Sözleşmesi” imzalayarak abonelik işlemlerini yapabilecek. Tüketiciler, cumartesi günleri dahil olmak üzere belirlenen Aydem Müşteri İlişkileri Merkezi’nde (MİM), seçilebilecek gün ve saat aralığında (08:00-17:45) abonelik işlemleri yapabilmek için 0850 800 0 186 numaralı İletişim Merkezi’ni arayarak veya MİM’lere müracaat ederek randevu alabilecek.
Elektrik tüketicilerinin, abonelik işlemleri için randevu almadan önce mutlaka yetkili dağıtım şirketinde “Bağlantı Anlaşması” yapması gerekmektedir. “Bağlantı anlaşması”, 6446 sayılı Elektrik Piyasası Kanunu kapsamında, yeni bir tesis veya kullanım yerine yönelik elektrik enerjisi taleplerinde, dağıtım şirketleriyle tüketici arasında yapılan anlaşmadır. “Dağıtım Bağlantı Anlaşması” olarak da bilinen bu anlaşma, çoğu kez “Perakende Satış Sözleşmesi” ile karıştırılmaktadır; Bu noktada hatırlatılması gereken bir husus olarak “Perakende Satış Sözleşmesi”, “Bağlantı Anlaşması” yapılmadan imzalanamamaktadır. Başka bir deyişle, “Perakende Satış Sözleşmesi’nin dayanağı elektrik “Bağlantı Anlaşması”dır.
Değerli Müşterilerimiz, 19 Mart Pazartesi günü itibari ile SAP sistemine geçişimizi tamamladık. Teknolojik altyapımızın yenilenmesiyle birlikte elektrik fatura ödemelerinde kullandığınız tesisat numarası yerine artık tek numara ile işlem yapabileceğiniz Sözleşme Hesap Numarası dönemi başladı.
Sözleşme Hesap Numaralarınızı, siz değerli müşterilerimize 19 Mart Pazartesi günü SMS ve e- posta yolu ile ilettik. İletişim bilgilerinizin güncel olmamasından dolayı Sözleşme Hesap Numaranızı, SMS veya e- posta yolu ile alamamanız durumunda 0 850 800 0 186 numaralı İletişim Merkezimizi arayarak, size en yakın Aydem Müşteri İlişkileri Merkezlerimize giderek veya Sözleşme Hesap No adresi üzerinden öğrenebilirsiniz. Ayrıca Sözleşme Hesap Numaralarınız ilk fatura döneminden itibaren elektrik faturalarınızın sol üst tarafında da yer alacak.
İletişim bilgileri güncel olmadığından dolayı Sözleşme Hesap Numaraları, SMS veya e- posta yolu ile iletilemeyen müşterilerimiz, Aydem Müşteri İlişkileri Merkezleri’ni ziyaret ederek, İletişim Merkezimizi arayarak veya Bilgi Güncelleme linkinde yer alan Bilgi Güncelleme Formunu doldurarak iletişim bilgilerini güncelleyebilecek, duyuru ve önemli gelişmelerden haberdar olabilecekler.
Daha önce Aydem Elektrik Perakende Satış AŞ tarafından cep telefonu numaranıza gönderilen SMSler için ret hakkınızı kullandıysanız, ancak cep telefonu numaranızı ret listesinden çıkarmak ve kurumumuzdan tekrar SMS almak istiyorsanız aşağıdaki bilgileri içeren ıslak imzalı bir dilekçe yazarak dilediğiniz Müşteri İlişkileri Merkezimize başvurabilirsiniz.
TARİH:
AD SOYAD:
CEP TELEFONU NUMARASI:
OLUMLU BEYAN: Aydem Elektrik Perakende Satış AŞ kurumunun attığı smslerde ret hakkını kullanarak sms almak istemediğimi belirttim.Bundan sonraki süreçte Aydem Elektrik Perakende Satış AŞ kurumundan gelen smsleri yeniden almak istiyorum.
İMZA:
***Eğer daha hızlı ve online olarak SMS ret listesinden çıkmak isterseniz yukarıdaki bilgileri içeren (tarih ve imza hariç) bir e-postayı iletisim@aydem.com adresimize göndererek talebinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’nun (EPDK) Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliğince, kendi adına perakende satış sözleşmesi olmadan önceki müşteri adına düzenlenen faturayı ödemek suretiyle elektrik enerjisi tüketilmesi “usulsüz elektrik enerjisi kullanımı” olarak tanımlanmıştır. Aynı yönetmelik, elektrik faturasında yazılı bulunan müşteri adı ile fiili kullanıcının farklı olmasının tespiti hâlinde “para cezası” ve “elektriğin kesilmesi” gibi müeyyideler getirilmiştir. Herhangi bir mağduriyetin yaşanmaması için müşterilerin, yönetmeliğin işaret ettiği kapsamda usulsüz elektrik kullanımları söz konusu ise, elektrik aboneliklerini kendi adlarına almaları gerekmektedir.
Aboneliği kendi adına olmayan, usulsüz elektrik kullanan müşterilerin, Aydem Müşteri İlişkileri Merkezlerine (MİM) başvurarak perakende elektrik satış sözleşmesi imzalaması gerekmektedir. Aboneliği kendi adına olan müşterilerin ise indirimli elektrik kampanyası fırsatından yararlanabilmek ve hizmet alımında aksaklık yaşamamaları adına müşteri bilgilerini güncellemeleri gerekmektedir. Müşteriler, bilgi güncelleme işlemi için web sitemizde yer alan Müşteri Hizmetleri sayfasının Bilgi Güncelleme sekmesini kullanarak, Müşteri İlişkileri Merkezlerine (MİM) giderek veya 0850 800 0 186 numaralı İletişim Merkezini arayarak gerçekleştirebilirler.
Usulsüz Elektrik Kullanım Hakkında Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği’nde yer alan maddelerden örnekler:
- Abone grubu dışında elektrik tüketmek, örnek durum: Tarımsal Sulama aboneliği için tarımsal sulama faaliyeti dışında, ölçü ayrımı yapmaksızın bina, dam, baraka gibi kullanım alanlarında aynı abonelik üzerinden elektrik tüketmek./Mesken abone grubundan elektrik aboneliği bulunan bir tüketim noktasında ticari faaliyette bulunulmasına rağmen, mesken abone grubundan enerji tüketmeye devam etmek vb.
- Mühürsüz sayaçtan tüketimi yapmak, örnek durum: Dağıtım şirketine haber vermeden mührü zarar görmüş ya da mühürsüz sayaçtan elektrik kullanılması
- Kesilen elektriği, yükümlülüklerini yerine getirdikten sonra dağıtım şirketinin izni olmadan açmak, örnek durum: Borçtan dolayı elektriği kesilmiş kişinin borcunu yatırdıktan sonra, dağıtım şirketinin açmasını beklemeden kullanıma başlaması
- Ölçüm cihazından sonra kendine ait elektrik tesisatından üçüncü kişilere enerji vermek, örnek durum: Sayaçtan sonra kablo çekilerek başkalarına elektrik enerjisi verilmesi
- Serbest tüketici sözleşmesi bitmesine rağmen sözleşmesini yenilemeyerek eski sözleşmesiyle veya sözleşmesiz olarak elektrik kullanımına devam edilmesidir.
Değerli Müşterilerimiz,
Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği 8. ve 21.Maddelerinin amir hükümleri doğrultusunda, güvence bedelini ödemek ve perakende satış sözleşmesine esas güncel kimlik, adres ve iletişim bilgilerinizi bildirmek üzere bu bildirimin yapıldığı tarihten itibaren 10 iş günü içinde şirketimize başvurma zorunluluğunuz bulunmaktadır. Şirketimizle imzalanan perakende satış sözleşmesi, tüketici tarafından, herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve ceza koşulu ödemeksizin istenildiği zaman fesih edilebilmektedir.
Şirketimize, öngörülen süreler içinde başvurarak güvence bedeli ödeme ile kimlik, adres ve iletişim bilgilerini bildirmeye ilişkin yükümlülüğün yerine getirilmemesi halinde elektrik enerjisinin kesilebileceği hususunu siz değerli müşterimize aktarmak isteriz.
ELEKTRİK PİYASASI TÜKETİCİ HİZMETLERİ YÖNETMELİĞİ
“Son kaynak tedariği kapsamında perakende satış sözleşmesinin imzalanması"
MADDE 10 – (1) İkili anlaşma ile elektrik enerjisi ve/veya kapasite satın almakta olan bir serbest tüketicinin ikili anlaşmasının herhangi bir nedenle sonlandırılması halinde, ilgili görevli tedarik şirketi söz konusu tüketiciye son kaynak tedariği kapsamında elektrik enerjisi ve/veya kapasite sağlamakla yükümlüdür.
(2) Birinci fıkra kapsamında, söz konusu serbest tüketici görevli tedarik şirketi tarafından konuyla ilgili olarak kendisine yapılan bildirim tarihinden itibaren onbeş iş günü içerisinde perakende satış sözleşmesinin imzalanması için ilgili görevli tedarik şirketine başvuruda bulunmak zorundadır. Söz konusu sözleşme son kaynak tedariği kapsamında elektrik enerjisi ve/veya kapasite temininin başladığı tarihten itibaren yürürlüğe girer.
(3) Son kaynak tedariği kapsamında perakende satış sözleşmesinin 10 uncu madde ile 32 nci maddede yer alan süreler sonunda imzalanmamış olması ilgili döneme ilişkin görevli tedarik şirketi tarafından düzenlenen tüketim faturasını ödeme yükümlülüğünü ortadan kaldırmaz. Söz konusu faturanın 15 inci madde uyarınca yapılacak ikinci bildirim sonrasında ödenmemesi halinde tüketicinin elektriği kesilebilir.”
Usulsüz elektrik enerjisi tüketimi
MADDE 32-
ğ) İkili anlaşma kapsamında enerji almaktayken son kaynak tedariği kapsamına dahil olmasına rağmen son kaynak tedariğine ilişkin perakende satış sözleşmesi imzalamak için bu madde ile Yönetmeliğin onuncu maddesinde öngörülen süreler içerisinde, ilgili görevli tedarik şirketine başvurmaması, hallerinde, usulsüz elektrik enerjisi tüketmiş sayılır.”
Değerli Müşterilerimiz, Elektrik Piyasası Mevzuatında yapılan değişiklik doğrultusunda, indirimli elektrik avantajından yararlanmaya devam edebilmeniz ve hizmet alımında aksaklık yaşamamanız adına abonelik bilgilerinizin güncel olması gerekmektedir.
Bilgi güncelleme işlemini, web sitemizde yer alan Müşteri Hizmetleri'nin Bilgi Güncelleme sekmesini kullanarak, size en yakın Müşteri İlişkileri Merkezlerimize giderek veya 0850 800 0 186 numaralı İletişim Merkezimizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz.
Bu kapsamda elektrik aboneliğiniz:
Gerçek kişi adına ise kullanıcı bilgilerinizdeki T.C. kimlik veya yabancı kimlik numarası,
Tüzel kişi adına ise kullanıcı bilgilerinizdeki vergi kimlik numarası, yetkili kişinin adı ve soyadı, T.C. kimlik numarası veya yabancı kimlik numarası bilgilerinin, 14.01.2017 tarihinde 29448 sayılı Resmî Gazete’de yayınlanan 1 Şubat 2017 tarihinde yürürlüğe giren, 6446 sayılı Elektrik Piyasası Kanunu ve İkincil Mevzuatı, Dengeleme Uzlaştırma Yönetmeliğinde Değişikli Yapılmasına Dair Yönetmelik neticesinde güncellenmesi gerekmektedir.
Bilgi güncelleme işlemleriniz 7 Nisan 2016 Tarihli ve 29677 Sayılı Resmî Gazete’de yayınlanan, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereği,
Madde 12 - (1)
a) Kişisel verilerin hukuka aykırı olarak işlenmesini önlemek,
b) Kişisel verilere hukuka aykırı olarak erişimi önlemek,
c) Kişisel verilerin muhafazasını sağlamak,
amacıyla uygun güvenlik düzeyini temin etmeye yönelik gerekli her türlü teknik ve idari tedbirler Şirketimizce alınmıştır.
Hassasiyetiniz için teşekkür eder,
Enerji dolu günler dileriz.
5490 Sayılı Nüfus Hizmetleri Kanunu kapsamında fatura bildirimleriniz ve diğer işlemleriniz ile ilgili hizmetlerde aksaklık yaşamamanız için kullanıcı bilgilerinizin güncel olması, yasal gereklilik teşkil etmektedir.
Siz değerli müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek ve sizlerle etkin iletişim kurabilmek adına kullanıcı bilgilerinizin güncellenmesi bizim için büyük önem taşımaktadır. Kampanya ve duyurulardan elektronik posta veya kısa mesaj yolu ile bilgilendirme alabilme, ticarethane ve sanayi kullanıcılarına e-fatura gönderebilme ve daha fazla hizmet için bilgilerinizi web sitemizde yer alan formdan güncelleyebilirsiniz.
Fatura işlemlerinizi, işlem ücreti alınmayan Müşteri İlişkileri Merkezlerimizde veya anlaşmalı olduğumuz bankalarda gerçekleştirmenizi rica eder, herhangi bir mağduriyet yaşamamanız için farklı ödeme kanallarını seçmemenizi önemle hatırlatırız. Web sitemiz üzerinden size en yakın Müşteri İlişkileri Merkezlerimize ve anlaşmalı banka bilgilerine ulaşabilirsiniz.
EPDK (Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu) Tarifeler Dairesi Başkanlığı’nca 11/02/2016 tarih 32841861-100 E. 7244 sayılı yazı ekinde belirtilen tarife tanımlarına aşağıdaki görselden ulaşabilirsiniz. Elektrik faturasındaki tarife tanımları nedeniyle müşterilerimizde kafa karışıklığına sebep olmaması ve faturaların fatura modülü üzerinden rahat bir şekilde kontrol edilebilmesi için belirtilen yazı ekinde bulunan ve fatura kontrol modülünde birebir karşılıkları bulunan tarife tanımlarının kullanılması gerekmektedir.
Çok zamanlı tarife üzerinden kullanım yapan müşterilerimizin dikkatine!
T.C Enerji Piyasası Düzenleme Kurumunun 27.10.2016 tarih 6561 Sayılı Kurul Kararı doğrultusunda, çok zamanlı tarifelerin uygulanması bakımından sayaç saati sürekli yaz saati uygulamasına göre güncellenmemiş sayaçlar üzerinden tüketimleri ölçülen tüketiciler için Ekim ayının son Pazar günü ile Mart ayının son Pazar günü arasında;
- Gündüz dönemi: Saat 07:00 - 18:00
- Puant dönemi: Saat 18:00 - 23:00
- Gece dönemi: Saat 23:00 - 07:00 olarak uygulanacaktır.
Bereket Enerji Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ceyhan Saldanlı, 27 Haziran Pazartesi günü TGRT Haber’de yayınlanan ‘Türkiye’nin Enerji Vizyonu’ adlı programa katılmıştır. Yayın linkine buradan ulaşabilirsiniz.
Değerli Müşterilerimiz, Elektrik tarifelerinde sadeleştirmeye giden Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK), 01.01.2016 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere elektrik faturalarından “Kayıp Kaçak Bedeli”, “İletim Bedeli”, “PSH Bedeli” ve “Sayaç Okuma Bedeli” kalemlerini kaldırmıştır. Fatura bileşenleri arasında yer alan “Enerji Bedeli”, “Dağıtım Bedeli”, “TRT Payı”, “Enerji Fonu”, “Elektrik Tüketim Vergisi” gibi bedeller faturalarda yer almaya devam edecektir. EPDK tarafından belirlenen yeni tarife tablolarına aşağıda yer alan linkten ulaşabilirsiniz.
Değerli Müşterimiz,01.10.2015 tarihi itibariyle şirketimizden ikili anlaşmalar kapsamında enerji alan ‘Ticarethane ve Sanayi Abone Grubu’ müşterilerimiz için gecikme zammı oranı aylık %2,4 olarak uygulanacaktır. Siz değerli müşterilerimizin elektrik faturalarını son ödeme tarihine kadar ödemeleri önemle rica olunur.
Geliştirmeye devam ettiği hizmetlerine bir yenisini ekleyen Aydem, siz değerli müşterilerine elektrik faturalarını kredi kartı aracılığı ile ödeme imkânı sunmaya başlamıştır. Aydın, Denizli ve Muğla illerindeki müşterilerimiz, güncel veya ödenmemiş geçmiş dönem elektrik fatura ödemelerini kredi kartlarına 2 ile 9 aya varan taksitlendirmeyle yapabileceklerdir.
Akbank (Axess Card), Denizbank (Bonus Card), İş Bankası (Maximum Card), Garanti Bankası (Bonus Card) ve Yapı Kredi Bankası (World Card) ile yapılan anlaşmalar kapsamında elektrik tüketimi fatura ödemelerinde tek çekim imkânı henüz sunulamamaktadır. Taksitli fatura ödemelerinden doğabilecek vade farkı, ilgili bankalar tarafından belirlenmekte ve müşteriye yansıtılmaktadır.
Anlaşmalı bankalar, PTT, Aydem Elektrik ve Gediz Elektrik Müşteri İlişkileri Merkezleri(MİM)’nde yapacağınız fatura ödemelerinde ek ücret alınmamaktadır ve ödemeleriniz online olarak muhasebe kayıtlarımıza aktarılmaktadır. Herhangi bir mağduriyet yaşanmaması adına aşağıda belirttiğimiz ödeme noktaları dışında herhangi bir kişi ya da kuruma fatura ödemelerinin yapılmaması, siz değerli müşterilerimize önemle duyurulur.
MİM noktalarımızın nerede olduğunu öğrenmek için lütfen tıklayınız.
Değerli Müşterilerimiz, Elektrik perakende satış hizmeti sunduğumuz il ve ilçelerdeki müşterilerimizi telefonla arayan bazı kişilerin Aydem Elektrik’ten aradıklarını ve elektrik faturalarında %30 oranında indirim yapacaklarını iddia ederek müşterilerimizin kişisel bilgilerini almaya çalıştıkları ve yine bu kapsamda 15-45 TL karşılığında adreslerine kargo veya kurye aracılığıyla bazı evrakları göndermeleri gerektiğini ifade ederek müşterilerimizi dolandırmaya çalıştıkları tespit edilmiştir. Siz değerli müşterilerimizi bu kapsamda arayan kişi ve kuruluşların şirketimizle herhangi bir ilişkilerinin bulunmadığını belirtir; olası bir mağduriyetin yaşanmaması adına bu tür aldatıcı vaatlere itibar edilmemesini, şahsi bilgilerin paylaşılmamasını ve herhangi bir ödemenin yapılmamasını önemle rica ederiz.